شرکت ورزشی سهند پارس

در حال بارگیری...

کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه تضمینی از حامد عثمانی PDF - سهند پارس

کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه تضمینی از حامد عثمانی PDF

کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار تضمینی، در قالب فایل PDF به شیوه کاربردی حامد عثمانی، از ایده تا درآمد. یک فایل بی نهایت عالی و کاربردی در جهت راه اندازی کسب و کار و یا به عبارت بهتر کارآفرینی بدون سرمایه اولیه، از صفر مطلق و قابل اجرا در هر حوزه کاری. اگر شما مسیر را به خوبی یاد بگیرید، برای راه اندازی کسب و کار خود نیازی به حتی یک ریال پول ندارید. آن چه لازم است در همین فایل یا یک جلسه به شما گفته میشود.
از زبان حامد عثمانی متخصص راه اندازی و توسعه کسب و کار:
با عرض سلام و ارادت خدمت دوستان عزیز و عاشقان راه سعادت و ثروت، خدا را شکر می‎کنم توانستم یک فایل بی نهایت عالی و کاربردی در جهت راه اندازی کسب و کار و یا به عبارت بهتر کارآفرینی بدون سرمایه اولیه آماده کنم. همچنین سپاس گذارم از خداوند که دنیا را با قوانین بی نظیری خلق کرده که هر چیزی با استفاده از این قوانین دست یافتنی و ممکن است. مطمئن باشید در هیچ کتابی، کلاسی و یا دوره ای این تجربیات و اطلاعات را نمیتوانید پیدا کنید. به هر حال این یک پیشنهاد ویژه برای راه اندازی کسب و کار خود شما میباشد و تبلیغ یا عضویت برای یک شرکت های هرمی، بازاریابی، ارز دیجیتال و یا هر موردی از این قبیل موارد نیست. اگر میخواهید خودتان کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید و نگران هزینه ها هستید، این نقشه راه رسیدن به هدف است.
باورکنید گنجه هنوزم خودم این فایل رو قبل از شروع هر ایده ای بارها و بارها میخونم عاااااالیه!
این فایل در واقع جلسه اول دوره آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار می‎باشد، که بنا به دریافت نتایجی که دوستان و دانشجویان از جلسه اول این دوره دریافت کرده‎اند، آماده شده است. بدون شک همین جلسه اول میتواند نتیجه فوق العاده‎ای را برای شما به ارمغان آورد و کسب و کاری مناسب برای شما راه اندازی کند. پس با جان و دل به مطالب این دوره توجه کنید و راه و رسم شروع بدون سرمایه را فرا بگیرد.
کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه راه و روشی است که باید هر فرد از آن آگاه باشد، تا بدون هیچ گونه هزینه ای از قبیل: (مکان کسب و کار، تهیه محصول اولیه، نگهداری و خلاصه هر هزینه ای که حرکت به سوی رویا و اهداف مالی را کند یا متوقف میکند.) بتوانید شغل خود را در بالاترین و با اعتبارترین حالت ممکن ایجاد و تا بی نهایت توسعه دهید. اگر واقعا این نیاز را احساس کرده‎اید که باید برای خود شغل ایجاد کنید و ایده‎ای برای خود دارید که میتواند اثر زیادی داشته باشد، اما نگرانی هزینه‎ها مانع حرکت شما شده است. پیشنهاد میکنم حداقل این کتابچه یا جلسه اول دوره آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه اولیه را حتما مطالعه نمایید. مطمئنم تا الان به این راحتی با مسئله ایجاد شغل رو برو نشده اید. و همچنین فرمولی برای راه اندازی یک شغل ایده‎آل نداشته‎اید که هم بدون هزینه باشد و هم بدون نگرانی ورشکستگی. حتی برای ما درک تعریف بیزینس، تجارت و کسب و کار را هم سخت توضیح داده اند. در صورتی که فقط یک جمله نهایت 3 کلمه‎ای میباشد و آن هم ...
هر چند نتایج این فایل تغییری بزرگ و چشم گیر در باور، مسیر حرکت و نتیجه برای شما به سمت پول ایجاد میکند، اما توجه به اصول دیگر مطئنا میتواند سکویی باشد جهت یک پرش بلندتر به سمت توسعه کسب و کار و دریافت پول و ثروت بیشتر. در این خصوص پشنهاد می‎شود حتما دوره کامل که به صورت ویدیو می‎باشد را تهیه و استفاده نمایید. با این شرایط همین فایل میتواند برای شروع یک قدم بی نهایت عالی برای حرکت و رد شدن از هزینه ها اولیه باشد. با این فایل زیربنای یک کسب و کار شما شکل میگیرد و نتیجه عالی خواهد داد. امیدوارم توضیحات داده شده تصویر روشنی از نتیجه این فایل در ذهن شما ایجاد کرده باشد. پس با مطالعه و عمل با به محتوای این فایل به استقبال پول ساخته شده توسط خودتان بروید.

اطلاعات بیشتر درباره دوره کامل ویدیویی و دریافت آن


برای دریافت کتابچه و یا فصل اول این دوره از درگاه های پرداختی زیر استفاده نمایید.

اطلاعات فایل

موضوع/رشته: کسب و کار
نوع فایل: پی دی اف
درس: کارآفرینی
امتیاز فایل: 100/100
قیمت: 550,000

برای خرید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبت نام کنید!


واژه های کلید:

کارآفرینی راه اندازی کسب و کار دوره آموزشی دوره کارآفرینی

logo-samandehi اینماد سهند پارس