شرکت ورزشی سهند پارس

در حال بارگیری...

عبارات و جملات تاکیدی بی نظیر و فوق العاده برای جذب ثروت و حال خوب - سهند پارس

عبارات و جملات تاکیدی بی نظیر و فوق العاده برای جذب ثروت و حال خوب

عبارات و جملات تاکیدی بی نظیر و فوق العاده برای جذب ثروت و حال خوب ضروری هستند. خیلی از دوستانم از من سوال میکنند چگونه همیشه حال خوبی داری و همیشه خدا شادی؟!! هر وقت بهشون میگم چون در مسیر هدفم قرار دارم و ذهنم را بر روی چیز های غیر از این بستم. باز سوال میپرسن چطوری؟ میشینم یک ساعت توضیح میدم که یکی از آسون ترین راه هایی که میتونید تو مسیرتون باشید، همین عبارات تاکیدی و جملات انرژی بخشه. اما چیزی که باعث شد این مقاله رو بنویسم دقیقا بیان نکته ایه که بقیه افراد دقت نمیکنند.
خیلی از افراد به ویژه از دوستان من به تقلید از من شروع میکنند به تکرار و قرائت عبارات تاکیدی، انگار دلیل اصلی موفقیت استاد حامد عثمانی (البته خیلی راهه تا به این مقام برسم) همین عبارات بوده که شبیه یک ورد جادویی زندگی و شخصیت منو تغییر داده. برگردید به اولین جمله این مقاله «عبارات و جملات تاکیدی بی نظیر و فوق العاده برای جذب ثروت و حال خوب ضروری هستند.» بله دوستان واقعا به خاطر وجود این جملات به مسیرم ادامه دادم و موفقیت رو روز به روز بدست میارم. این خود جملات نبودن که بهم نیروه بخشیدن و شادم کردن و انرزی منو دو چندان کردن بلکه عواملی که در ارائه این جملات به من دخیل بودند این کار رو انجام دادن.
حال کردید حال بگین حامد عثمانی استاد نیست، چجوری کنجکاوتون کردم.
خب این عوامل چیه؟ عبارات تاکیدی خوب وقدرمتمند میتونه اثر بیشتری بده اما میخوام به عوامل موثر تر بپردازم. اولین و مهمترین عامل اینه که چه زمانی این جملات و عبارات را بخوانید، تکرار کنید و استفاده کنید. دومین عامل مداومت شما در قرائت و خود تلقینی است. سومین عامل یادآوری عبارات در هنگام برخورد با تضاد این عبارت. هرکدام از این عوامل میتواند تاثیر چشمگیری در تغییر رفتار و پیشرفت شما داشته باشد که من فقط به یکی از آنها اشاره میکنم و راهنمایی میکنم. چون واقعا ارزش این مقاله رایگان نیست. اولین مورد زمان استفاده برای این عبارات است که در شرایط مختلف متفاوت است. گاهی باید جلوی آینه تکرار کنید، گاهی هنگام دعا، گاهی هنگام مراقبه و ... اما بهترین زمانی که روی من و دانشجویان من جواب داده لحظه بیدار شدن از خواب است. ما این کار را زیاد انجام دادیم ولی بازخورد ما دقیقا دلیل نتیجه نگرفتن دوستان است که بیان میکنند فراموش کردن و یا در انتخاب عبارت سردرگم میشوند. به این جهت ما برای خودمون یک سیستم راه اندازی کردیم، که در حال حاضر بخشی رو در اختیار عموم قرار دادیم و قراره کامل انجام بشه. اینجوری بود که شماره موبایلمون رو بهش دادیم و از اون خواستیم که در یک ساعت مشخص، عبارت تاکیدی رو به ما اس ام اس کنه. اینجوری اولین چیزی که وارد مغزمون میشه عبارت تاکیدیه که با نگاه کردن به گوشی میبینیم و تکرارش میکنیم.
این مقاله یعنی «عبارات و جملات تاکیدی بی نظیر و فوق العاده برای جذب ثروت و حال خوب» صرفا به این خاطر نوشته شده که سیستم ( عبارات و جملات تاکیدی) را معرفی کنیم. اگر مایلید درباره دیگر عوامل دخیل عبارات تاکیدی بدانید با شماره پایین همین صفحه ارتباط برقرار کنید. برای مشاهده و استفاده از این سیستم لینک بالا یا دکمه دریافت رایگان که به رنگ سبز است را کلیک کنید. امیدوارم درباره عبارات تاکیدی وجملات انرژی بخش اطلاعاتی داده باشم، گفتم این فقط معرفی بخش جملات تاکیدی بود ولی دوست داشتید بیشتر بدانید، اطلاع بدید تا یک فایل چه صوتی، ویدیویی و یا متنی آماده کنم.

اطلاعات فایل

موضوع/رشته: کسب و کار
نوع فایل: بدون سایر
درس: سایر
امتیاز فایل: 100/100
قیمت: 0

برای خرید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبت نام کنید!


واژه های کلید:

کارآفرینی راه اندازی کسب و کار عبارات تاکیدی جملات تاکیدی

logo-samandehi اینماد سهند پارس