جنسیت ورسانه های ورزشی

امروزه تعداد زنان ورزشکاری که در عرصه های ملی وبین المللی حضور یافته وافتخار افرین می شوند نسبت به سالهای گذشته افزایش چشم گیری داشته در نتیجه انتظار می رود حضور زنان ورزشکار در رسانه های نمایان تر از سالهای گذشته باشد اما واقعیت برعکس این است این موضوع در سایر عرصه های فعالیت زنان نیز مشهود است
زنان ورزشکار در رسانه ها مورد کم لطفی قرار گرفته اند تنها در۱۸%از رسانه  های جهان به زنان اشاره شده است وتنها ۱۰% ازپوشش خبریه رسانه ها در مورد زنان است براساس نتایج پژوهش ها در امریکا نشان دهنده این است که در برنامه ها ومصاحبه های خبری تلویزیون فقط ۹% مهمانان را زنان تشکیل می دهند حتی در رسانه ها وقتی خبری در مورد زنان بزرگ جامعه ارائه می کنند ان را با عناوین ناشایستی مورد خطاب قرار می دهند
مطالب دیگر در فایل:


۱-اسپانسر برای زنان ورزشکار
۲-تبعیض در جوایز قهرمانان زن ومرد در یک رشته ورزشی
۳-تحقیر زنان ورزشکار در اخبار و رسانه ها
۴-زوایای آشکار  و پنهان  ورزش زنان در رسانه
۵-میزان عکس های مطبوعات از مردان و زنان ورزشکار شرکت کننده در رقابت های المپیک ۱۹۸۸
۶-تلویزیون و زنان
۷- تبلیغات وزنان ورزشکار
۸-ورزش زنان در جوامع اسلامی
۹- و…
نوع فایل : پاورپوینت
حجم: ۵۵۲ کیلوبایت
قیمت:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *